Rakousko - Cestopisy

Do sedel ! (kol,stacionárních kol a horských sedel)

V alpách na kolech i pěšky ,po cestách a po skalách.

Do sedel ! (kol,stacionárních kol  a horských sedel)

Na květen jsme si naplánovali akci pro naše kamarády ze Schvinnu v Rakousku. Máme v plánu SC maraton, absolvovat ferátu a projet se na kolech po Alpách. Ve středu 7.5.08 navečer se scházíme v Praze a s mírným spožděním oproti plánu vyrážíme směrem na Sankt Ulrich do penzionu FOHRENHOF, který patří našim kamarádům Lidušce a Pavlovi Hofmanovým. Dorážíme v nočních hodinách, rychle se ubytujeme a scházíme se v klubovně.Náležitě se seznámit se všemi. Do postele se jde až druhý den:-). Ve čtvrtek po snídani vyrážíme na prochajdu kolem místního jezera, trošku se pokochat a hlavně aklimatizovat. Po obědě startujeme 4-hodinový SC maraton. Všichni se pak scházíme na večerní posezení u ohně a grilovačky.Je to divné ale 5 bas piva nám nějak vysychá .
V pátek ráno vyrážíme na ferátu Reinhard Schiestl do Langenfeldu v údolí Otztal. Jedná se o 200 metrů vysokou direttissimu v téměř kolmé skalní stěně. Průběžně vedené fixní ocelové lano 300 m dlouhé z ní dělá opravdovou zkoušku odvahy, ve které všichni obstáli. Vracíme se až večer, kde nás čeká nachystaná večeře a probírání zážitků :-)
V sobotu máme na programu vyjížďku na horských kolech. Jedna skupina se vydává na 70 km trasu kolem skalního masivu. Druhá parta jim vyráží odpoledne naproti do Leogangu, kde si dáme společné pivkování a vracíme se na penzion. Někteří se ještě vydávají na výšlap do sedla nad Ulrich.Jiní pokoušejí stolní tenis a volejbal. V neděli po ránu balíme a vydáváme se na cestu k domovu. Celou dobu jsme měli nádherné slunečné počasí a moc jsme si to užili. No jestli někoho zajímá jaké to bylo….tak více ve fotogalerii :-)