Rakousko - Cestopisy

Ubytování Rakousko

Nejsem žádná velká spisovatelka, ale nebudu mít klid, dokud se s Vámi nepodělím o své zážitky z Rakouska, kde jsme si skvěle užili lyžování na horách.

Kde jsme byli ?

nejsem žádná velká spisovatelka, ale nebudu mít klid, dokud se s Vámi nepodělím o své zážitky z Rakouska, kde jsme si skvěle užili lyžování na horách. Konkrétně jsme navštívili, můj přítel a náš malý Péťa Dachstein West. Pohádkové místo, jedinečné pro rodiny s dětmi. Z Prahy jsme vyjeli našim autem kolem osmi hodin ráno a do cíle, do horské vesnice Gosau jsme dorazili přesně na oběd.

Ubytování Rakousko nás překvapilo

Rakousko a ubytování , které jsme sehnali přes Cestovní kancelář, která se na Rakousko specializuje. Pěkně nás přivítala majitelka penziónu a my se ubytovali v prostém, ale velice pohodlném pokoji. Po kratším odpočinku jsme vyrazili na procházku a byli jsme překvapeni, jak jsou místní lidé sžití s tou překrásnou přírodou. Co nás kromě obří peřiny naducané husím peřím naprosto dostalo, bylo i zjištění, že jsou zde veřejné lázně a přátele se vstupem ZDARMA, skibusy vás taky zdarma dovezou na lanovku – to se hned tak někde nevidí. Samozřejmě jsme navštívili místní hospůdku a dali si zde večeři. Večeře podávají zpravidla po šesté hodině večer. Skvělé jídlo, akorát mě zarazilo, že si automaticky připočítali asi kolem 10 % spropitného – nu což, zasloužili si to, pivo jako křen, šťavnaté měkké masíčko, bohatá příloha. Sotva jsme se dovlekli do penzionu .. byli jsme za naše ubytování v Rakousku vděčnějsí :)

Druhý den, lyžování v Rakousku

Ráno jsme vyjeli na obhlídku, na lyže se nám ještě nechtělo, ale zarazilo nás to množství aut. Jedno auto za druhým. V jednom tunelu jsme platili mýtné a ještě tuším se platí na vysokohorských silnicích, ale rozhodně zde není o moc dráž než u nás doma v Česku na horách. Odpoledne jsme se vydali k ledovci a skvostně si zalyžovali. A dokonce tady místní lyžařské kluby organizují lyžařské závody pro zájemce. Já jsem zájem neměla, ale můj přítel ano – do cíle dojel desátý z třiceti lidí. Slušný výkon, i když si to přítel nemyslel.
1) Napište co Vy máte ve schladmingu nejradši !

Prý v létě tu jsou tady i nádherné jezera – neskutečně průzračná voda. V létě bych se tady taky ráda podívala. Ubytování v Rakousku. je celkem levné – začínám šetřit na další dovolenou :) Tentokrát by se mi líbilo ubytování v nějaké krásné chatě u jezera.